328 חולים חדשים; המשטרה החלה לאכוף את ההנחיות באולמות אירועים

צבי טסלר 1 Comment on 328 חולים חדשים; המשטרה החלה לאכוף את ההנחיות באולמות אירועים

מספר המונשמים עומד על 28 חולים. מספר החולים הפעילים עלה ל-4,354 בני אדם. המשטרה החלה לאכוף באינטנסיביות את הנחיות הבריאות במרחב הציבורי. במשרד הבריאות מבקשים מהציבור גם במהלך השבת המשיכו להקפיד על ההנחיות

אילוסטרציה צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד הבריאות מעדכן היום (שישי) כי מספר החולים שהתווספו ביממה האחרונה עומד על 323 נדבקים חדשים. מספר החולים הפעילים עומד על 4,354 נדבקים. מספר הנדבקים מתחילת המגיפה בישראל עומד על 20,217 בני אדם. מספר המחלימים עומד על 15,563 מבריאים.

מספר החולים המאושפזים בבתי החולים עומד על 146 חולים, מתוכם 42 במצב בינוני, 38 במצב קשה ו-28 מונשמים. 16,588 בני אדם נמצאים בבידוד מניעתי.

 

 

לאור העלייה בתחלואה, אמש נערך מבצע אכיפה רחב היקף בגזרת מחוז מרכז בערי השפלה והשרון. האכיפה התמקדה במוקדי הבילוי ואולמות האירועים, על מנת לוודא עמידה בתקנות לשעת החירום.

במהלך המבצע בוקרו 237 בתי עסק, 30 מתוכם קיבלו דו"ח אזהרה, ולשמונה בתי עסק נערך שימוע עקב אי עמידה בתנאים.

ממשרד הבריאות נמסר: עקב התחלואה הנצפית ברחבי הארץ משרד הבריאות מחדד ומדגיש את החשיבות בשמירה על הכללים גם במהלך סוף השבוע וקניות יום השישי:

1. עטיית מסיכות
2. שמירה על ריחוק חברתי
3. שמירה על היגיינה



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מבלי לזלזל בסכנת נפשות שנגרמת מאי זהירות ושמירה על הנחיות הקורונה, צריך להוסיף שיש סכנה לא פחותה ממנה והיא הסכנה לעולם התורה, ובשונה מסכנת נפשות בקורונה שהיא יחסית סכנה רחוקה (ושוב אין הכוונה להמעיט), הסכנה לסגירת ישיבות הרבה יותר קרובה היות ודי בבחור אחד חולה בשביל לסגור ישיבה שלמה וכפי שכבר ראינו, ולא רק סכנה לישיבה שלמה יש בזה אלא אף סכנה ח"ו לכלל עולם התורה במקרים של התפרצויות רחבות יותר שלא יעצרו בזמן, תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם מסתפקים עם להוריד את המסכה מהאף.